plaża

Jak wybrać najlepszy hotel w Bułgarii?

Czym charakteryzuje się najlepszy hotel? Przede wszystkim tym, że będziemy się w nim świetnie czuli, a pobyt przebiegnie bezproblemowo. Tego jednak nie sprawdzimy przed wyjazdem. Warto z wyprzedzeniem zastanowić się, jak wybrać najlepszy hotel o wysokim standardzie, aby spędzić w pełni udane wczasy w Bułgarii.

Nowy, odnowiony, świetny

architekturaCzego można oczekiwać od dobrego hotelu w Bułgarii? Z pewnością udogodnień typu: Wi-fi, klimatyzacja czy bar otwarty do późnych godzin. Nad Morzem Czarnym szukajmy ponadto dostępu do (zwykle prywatnej) plaży, komfortowego basenu (nawet z aqua parkiem, który posiadają cztero- i pięciogwiazdkowe hotele), a także pokojów z pięknym widokiem.

Co ważne, w Bułgarii warto zwrócić uwagę również na to, kiedy hotel był odnowiony. Większość obiektów była budowana dość dawno temu, przez co stały się świadkiem przynajmniej kilku ważnych wydarzeń historycznych. Miejsce, które nie zostało w ostatnim czasie odświeżone, może nam przypominać z wyglądu bardziej starodawny kurort niż nowoczesny kompleks wypoczynkowy.  Wielu turystów wraca z wakacji ze złymi opiniami o czarnomorskich miejscowościach, ponieważ trafiło właśnie na nieodnowione hotele. Podobnych budynków jest na szczęście coraz mniej, ale wciąż warto zwracać uwagę na ten element przy szukaniu idealnego noclegu w wysokim standardzie.

Warto zapytać innych o zdanie

Oczywiście, najlepsze hotele będą miały również najlepsze opinie i to  w dużych ilościach. Przejście przez długie i żmudne sprawdzanie opinii klientów może powiedzieć nam o hotelu więcej niż wiele zdjęć, które znajdziemy w internecie.

Poszukiwania zacznijmy od ustalenia standardu na minimum cztery gwiazdki i wśród wyników zapoznajmy się głównie z negatywnymi opiniami. Jeśli jest ich stosunkowo niewiele, tym lepiej, jeśli sporo – zobaczmy, czy komentarze się powtarzają. Trzeba jednak wziąć pod uwagę to, że złe opinie będą sporadycznie pojawiać się w każdym przypadku. Użytkownicy wolą ganić niż chwalić, taką mają naturę. Częste utyskiwanie na zepsutą klimatyzację lub niekompetentną obsługę w recepcji może jednak pokazać, że dany obiekt noclegowy niekoniecznie jest tak dobry jak mogłoby się wydawać na podstawie liczby gwiazdek.

Post Author: admin